Opcje widoku
Podkreślenie linków
Reset

Wycieczka do Trójmiasta

24 maja  wzięliśmy udział w wycieczce do Trójmiasta. Bardzo wcześnie rano, gdy w Barcikowie budziły się jedynie ptaki, wsiedliśmy do autokaru i w dobrych humorach wyruszyliśmy w  naszą podróż. Plan wycieczki obejmował Gdańsk, Gdynię i Sopot. W Gdańsku powitał nas Neptun niezmiennie strzegący Długiego Targu i całej gdańskiej Starówki.W Gdyni zachwyciła nas barwna egzotyka zamknięta w akwariach Oceanarium.Mogliśmy podziwiać piękne ryby, które w naturze zamieszkują odległe zakątki świata. Dla wielu z nas była to pierwsza wizyta w tym miejscu. Było to dla nas wszystkich, a w szczególności dla największego pasjonata przyrody w naszym gronie - Patryka - niezapomniane przeżycie. Pogoda w dniu naszej wycieczki zmieniała się szybko, tak jak miejsca i krajobrazy za oknami autokaru. Plaża w Sopocie okazała się muszelkowym skarbcem. Rejs "Czarną Perłą" sprawił, iż czuliśmy się jak piraci z Karaibów. Natomiast wizyta na Westerplatte przeniosła nas w czasy II wojny światowej.Późnym wieczorem, pełni wrażeń, wróciliśmy do domu.Już czekamy na kolejną wycieczkę! Do obejrzenia fotorelacji zapraszamy do zakładki: Wycieczki 2021/2022.

Data dodania: 2022-05-26 16:14:55
Data edycji: 2022-05-31 09:49:49
Ilość wyświetleń: 146

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

ANONIMOWA SKRZYNKA NA SYGNAŁY - SKRZYNKA ZAUFANIA

Wirtualna skrzynka zaufania

Kalendarz

Plan lekcji 2020/2021 I półrocze , dzwonki

Przejdź na stronę i bądź na bieżąco!